Prestižinės studijos

Praėjo jau kelios dienos, truputį išsisklaidė emocijos ir grįžo nerimas. Tvarkausi dokumentus medicinos licencijai gauti - be jos negaliu niekur darbintis. Kadangi tas procesas užtruks savaitėlę ar panašiai, parsisiunčiau klinikinės medicinos kišeninį vadovą ir primetu, kad jį skaitydama kažką atsiminsiu. Daug dalykų išmokau per medicinos studijas, bet dar daugiau pamiršau.

Maždaug po dviejų savaičių žinosiu, ar įstojau į rezidentūrą. Labai padeda tai, kad užsirašiau į vairavimo pamokas - tai naujas rūpestis, kuris dabar nuo manęs priklauso. O dėl rezidentūros aš jau nieko nepakeisiu. Prieš diplomų teikimus mane sugėlė širšės, tai nebenuvažiavau padėkoti dėstytojai už pagalbą ruošiant baigiamąjį darbą. Dieve, kaip seniai visa tai atrodo buvo, tikrai ne prieš mėnesį.

Jaučiu labai daug skirtingų jausmų. Palengvėjimą. Džiaugsmą. Viltį. Nerimą. Tuštumą. Baimę. Labai panašiai jaučiausi po vidurinės studijų baigimo, tik gal viskas atrodė daug aiškiau. Bendrauju su keliais įdarbintojais, jie vardina ko jie nori iš manęs, kiek skyriuje sesučių, kiek lovų ir aš iš nervų bėgu šikt.

Šiaip aš tikiu, kad gyvenimas dabar eis į gerą ir viskas bus puiku. Bet tos kalbos apie prestižines studijas, apie "geriausią" universitetą verčia mane klausti savęs, ar aš pasiėmiau iš universiteto tiek, kiek galėjau, ar tas magistro diplomas tikrai yra vertas manęs. Ar mus mokę žmonės suprato, kad mes tuoj grįšim į ligonines ne kaip buki studžiai, o persigandę gydytojai? Labai gražu ant feisbuko įsimesti fotkę "Gydytoja Gintarė", bet nelabai gražu įsivaizduoti kas manęs laukia, kas laukia tų, kurie atsidurs mano rankose.

Labiausiai džiaugiuosi, kad turiu draugų, kurie sako, kad viskas su manimi gerai, kad viskas bus gerai, kai įnersiu į jūrą, nes geriausia mokytis plaukti skendimo būdu. Prieš kelias minutes permečiau akimis savo senus įrašus ir daugelis yra apie tą patį. Nerimą. Neseniai man pasakė, kad rašau tik apie tai, kokia esu nusivylusi ir nerimastinga. Daliai tai trukdo, dalį tai guodžia. Labiausiai guodžia mane, nes skaitai ir pagalvoji - visi dalykai praėjo, praeis ir šie.

Komentarai

  1. Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą