Apie tą švelnią odą ir tankias blakstienas

Taigi buvo vasarą toks atsitikimas. Toks visiškai nesvarbus.

Su mama tratėjom troleibusu per tragiškai karštą Vilnių iš viešbučio, kur buvo jėzusmarija kaip dūšna ir vėdinimas tiesiog klaikus(naktelė ne iš lengvųjų). Aišku, nuotaikos nebuvo puikios, bet šiaip rytas kaip rytas, tik kad baisiai karštas.

Baigiant pilstyt iš tuščio į kiaurą: pamačiau merginą su trumpais šortais ir storais, gražiais juodais plaukais ant Josios kojų. 

Na, jei rimtai, aš jų nepamačiau, o išgirdau keletą merginų besipiktinant tokia "nevalyva pana", kaip su tokiom plaukuotom kojom "vat aš tikrai net šiukšlių išnešt neičiau", kad "galėjo bent kelnes apsimauti", "berno tai tikrai neturi ir neturės" ir "nu jeigu dar pažastyse tas pats tai o božemoj".

Na, tragedijos ten išties nėra, puolu mintyse ją teisint. Gal baigėsi peiliukai, gal vanduo, gal velniai žino kas atsitiko arba nieko neatsitiko ir tų kojų ji niekados neskuta. O šiaip su džinsais tokiu oru galima numirt(aš pati buvau kelniuota ir šaukiaus Jahvės). Kelios bernų replikos "žėėėk, pana su plaukais ant liaškų" sudarė įspūdį, kad jie mano, jog plaukai ant mot.g. atstovių neauga visai ir jie sutiko kažkokį medicininį stebuklą.

Ir tiek triukšmo dėl tų plaukų... Man, pvz, nusispjaut ant žmogaus išvaizdos(svarbu, kad jis nesmirda). Bet per keturiasdešimties minučių kelionę teko išgirsti pasipiktinusių, pasišlykštėjusių, įsižeidusių(aha, būtent) ir net pasigailėjimo kupinų komentarų tos merginos pusėn. Tikiu, kad ji bent pusę jų girdėjo, bet jos tankūs, gražūs antakiai(be sarkazmo, tos kurios nupešioja juos iki kelių mikrometrų pločio man nesuvokiamos) nei karto nepadarė susirūpinimo arkos. Kažkaip aukščiau visko ji su savo neskustom kojom karštoj troleibuso pirty. 

Jokio pamokslo. Tik šiaip. Pastebėjimai.

Ir jokio feminizmo, tokio kaip "KODĖL MOTERYS TURI SKUSTIS KOJAS, O VYRAI NE?".

Tiesiog, panele, kažkokio stebuklo dėka skaitai šią rašliavą, tikiuos, kad tau viskas gerai.

Miau, Gintarė.

P.S. Kodėl apie švelnią odą ir tankias blakstienas? Nes ta panelė tikrai nebuvo spoguota ir klapsėjo gražiom blakstienom. 

Komentarai